روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱

 توقیف ۷ فروند شناور صیادی متخلف در نوار ساحلی استان بوشهر

فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات استان بوشهر از توقیف هفت فروند شناور صیادی متخلف شامل شش لنج و یک قایق در نوار ساحلی بوشهر و دیر خبر داد.
کد خبر: ۹۷۵۷۰

 توقیف ۷ فروند شناور صیادی متخلف در نوار ساحلی استان بوشهر

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، سرهنگ عبدالکریم غلامی رعایت مقررات شناور‌های صیادی را یک ضرورت دانست و با اشاره به توقیف شش لنج صیادی در نوار ۱۰ مایلی بوشهر اظهار داشت: این شناور‌ها به دلیل تخلفات صیادی داشتن ملوان مازاد، عدم حضور ناخدا، همراه نداشتن مدارک و صید ممنوعه، محاصره‌ای توسط عوامل یگان حفاظت منابع آبزیان استان بوشهر متوقف شدند.

وی از توقیف یک فروند قایق موتوری صیادی در حدود سه مایلی بندر دیر خبر داد و تصریح کرد: یک فروند قایق موتوری صیادی به دلیل انجام صید ممنوعه پرساین که باعث نارضایتی و اعتراض صیادان قانونمند و مسئولین استانی و محلی شده توسط عوامل این یگان توقیف و یک طاقه تور پرساین محاصره‌ای از این شناور کشف و ضبط شد.

فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات استان بوشهر تصریح کرد: پرونده تخلفات صیادی هفت شناور تشکیل و برای طرح در کمیسیون رسیدگی به تخلفات صیادی و سیر سایر مراحل قانونی تکمیل شد.

سرهنگ غلامی در پایان با اخطار به صیادان متخلف تأکید کرد: این یگان در مبارزه با متخلفان صیادی هیچگونه کوتاهی و اغماض نمی‌کنند و این یگان تمام توان و تلاش خود را برای حفظ آبزیان با ارزش خلیج فارس به کار خواهد گرفت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار